mandag 15. februar 2010

Ukens låt

Nytt på bloggen er den faste posten "ukens låt". Det blir litt for mye fokus på vekt og kropp her inn, så denne posten blir vårt lille fristed.

Denne uken presenterer vi fantastiske Job 2 do. Ukjent for mange, men vil nok få foten til å gå hos de fleste. Job 2 do er listetopp i Thailand og er et reinspikka reggaeband som synger på thai. Mye av den vanlige reggae-smørja, men en låt skiller seg ut; doo-doo-doo. Et catchy refreng og vers som det er lett å hakke med på. En vinner i vinterkulda.

DOO-DOO-DOO

Neste uke presenterer Henrik en ny låt.

Rune

4 kommentarer:

  1. Fet låt. Stå på Rune!

    Odd Roar

    SvarSlett
  2. Jeg vet Rune har klatret is på Svøu, utløste skred i Vangslia, vært i Alpene og gått langrenn i Oppdal. I tillegg har han sikkert gjort mye annet. Hvorfor står det ikke noe om dette på bloggen og hvor mye veier dere egentlig?

    SvarSlett
  3. Ukens låt! En meget positiv utvikling av blogga. Jeg kunne også ønske meg en fast innslag med ukens oppskrift. Ikke kødd eller ironi. Bloggvertene må jo utnytte sin kompetanse. Det kan se ut som de ikke er av verdens aller dyktigste slankere, men vi vet at de er jæsla gode til å lage mat. Det hadde definitivt beriket mitt kosthold hvis jeg hver uke fikk tips til lørdagsmiddagen her på vektreduksjonsblogga, og hvis vi snakker helgemat er det jo ikke så viktig med kaloriene.

    Jo

    SvarSlett
  4. Kudos til Rune. Vi ønsker nye blogginnlegg daglig.

    På forhånd takk.

    Anonym Astmatiker

    SvarSlett