mandag 7. desember 2009

Torsdag: Halvtimme på träningscykel (pisstråkigt) och soft styrketräning. Med skidsäsongen i tankarna började jag så smått med benböj.

Fredag: En lättöl. Anmärkningsvärt för att vara mig.

Lördag: Två replängder is i Vinstradalen. Väldigt fint! Slog nytt personligt rekord i rep-trassel när jag skulle rapellera. Inledde med metoderna 'skaka-repbollen-våldsamt-upp-och-ned' och 'dra-hårt-i-tillfälligt-vald-repstump'. I takt med att repbollen växte, tilltog även hostandet och huttrandet från mina buddies på hyllan ovanför. Dumma, dumma rep. En halvtimmes mer systematiskt (?) nystande senare kunde jag fira vidare. Kom visst inte ända ner men Rune räddade mig.

Söndag: Tog en tur med bilen med skidorna på taket med siktet inställt på topptur, men snön hade tydligen blåst bort. Hamnade på bulderrummet istället. Tog det lugnt med tanke på mitt halvruttna ringband, men arti læll! Löptur på kvällen, Singsaker-Mlb-Korsvika-Persaunet-hem.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar