tirsdag 15. desember 2009

1000 gram

Råkade i ett mail på fredagen lova att jag i helgen skulle kravla mig upp för en liten is, som jag visserligen redan för två (tre?) år sedan lovade att jag skulle leda. Tillställningen blev ungefär så intensiv som jag befarat och de glada tillropen från kamrat K var helt avgörande för att jag på något märkligt vis lyckades komma upp. Urladdningen satte sina spår på min vikt (- 1 kg) och jag uppskattar bidraget från de olika delmomenten till följande: anmarsch: 350 gram; klättra 15 meter: 35 gram; vara (omotiverat) skräckslagen under de 15 metrarna med klättring: 350 gram. Dessutom tillkommer grensesetting av pianospelande Oppdøling och kamp mot skidslipningsmaskin, tillsammans 265 gram.

7 kommentarer:

  1. Vil dette si at du nå kun veier 0,106 tonn?
    Fortsetter du slik når du målet.

    SvarSlett
  2. Hva med å legge inn bilder her? Da blir bloggen kulere å følge med på.

    SvarSlett
  3. La till en bild från topprepsturen.

    /0.106 ton

    SvarSlett
  4. Et to år gammelt bilde?
    Hva med å få se bildet av leden?

    Og: Hvor er RUNE om DAGEN???

    Anonym Astmatiker

    SvarSlett
  5. Bra jobbet mann. Imponerende! Kule bilder.
    Du kommer til å gå 7a!!

    SvarSlett
  6. Kule bilder, har du ikke ett av grensesettinga??

    SvarSlett